/*------------------------------------*/ /*-------------------------------------*/

Langkawi-Bilik Sewa Murah

Kini anda mempunyai altenatif untuk mendapatkan penginapan yang menjimatkan dan selesa di Langkawi.Harga yang di tawarkan mengikut pakej bilik yang diminta. Untuk maklumat lanjut layari : (www.langkawibiliksewamurah.com)

Langkawi bilik sewa

Pakej Syamil Quran 22 dalam 1

Miracle The Reference ialah sumber rujukan sahih dan lengkap untuk belajar Al-Qur'an dengan lebih komprehensif. Metod penyusunan yang sistematik dan teliti berdasarkan tafsiriyah-lafziyah dengan Metode Hijaz dalam Terjemah Per Kata adalah salah satu bahagian penting dalam penghayatan yang lebih mendalam.

Langkawi Kereta Sewa

Koleksi Kereta Sewa Di Langkawi Dalam Kadar Harga yang murah..dapatkan Segera

image name

Kedai Minyak Gamat Langkawi

Dapatkan Koleksi Pelbagai Produk Gamat Dan juga Herba Langkawi

image name

Langkawi Bilik Sewa Murah

Dapatkan Bilik Sewa Termurah, Bilik dilengkapi Aircond, TV dan Bilik Air

image name

80% OFF JUBAH MUSLIMAT-DEPAN HOSP LANGKAWI

Touch One Collection merupakan sebuah kedai menjual pakaian khususnya dan pelbagai produk baju muslimah in seperti T-Shirt, Jubah, Baju Kurung dan aksesori wanita. Nama "Touch One" asalnya diperoleh dari gabungan singkatan nama pasangan suami isteri pemilik syarikat ini iaitu tasya(Saidatul Natasya) dan wan(Mohd Ridzuan).Alamat perniagaan:Depan Hospital Besar Langkawi, 07000 Langkawi Kedah.Pelanggan yang sibuk boleh menempah atau membuat belian secara online di(http://touch1collection.blogspot.com)

image name

Wednesday, May 25, 2011

Langkawi Kem Bina Insan (28-31 Mei)


Banner Kem Bina Insan di Langkawi
Assalamualaikum semua..rasanya masih belum terlambat untuk saya war-warkan tentang Kem Bina Insan yang bakal berlaku 3 hari dari sekarang.

Maaf kerana terlambat post, bukan apa saya baru jer dapat maklumat berkenaan kem tersebut. Jadi tidak salah rasanya kalu saya dapat kongsi bersama-sama anda perkara yang baik ini. 

Saya sertakan juga gambar banner yang saya snap di Masjid Kelibang kemarin. Cuba anda lihat pada yuran yang dikenakan untuk kem tersebut, rasa saya adalah yang paling murah di dunia. Rugi kalu  tak dapat menghantar anak-anak anda ke kem tersebut. Yurannya hanya RM20 je untuk 4 hari 3 malam. Kalu dapat difikirkan  apalah sangat nilai RM20 tu kalu di bandingkan  duit yang kita gunakan untuk topup tiap-tiap hari, kalu untuk saya, nilai  RM20 hanya tahan untuk 3 hari jer..he..he

Yuran bukan menjadi contraint lagi untuk tidak menghantar anak anda menghadiri kem motivasi tersebut. Ilmu yang akan diperolehi di dalam 4 hari 3 malam adalah satu perkara yang amat bernilai. Seperti kata pepatah melayu " Untuk Melentur Buluh Biarlah Dari Rebungnya". Nah, inilah masanya kita memanfaatkan masa cuti sekolah anak-anak kita untuk satu perkara yang amat berfaedah. Jadi rebutlah peluang ini, jangan ketepikan  hak anak-anak anda untuk mendapatkan ilmu agama sebagai perisai membimbing mereka mengharungi dunia yang penuh dengan cabaran ini. Jadi bertindaklah sekarang, jangan tunggu lagi kerana masanya hanya 3 hari dari sekarang.

Saya sertakan maklumat berkenaan kem seperti yang tertera dibawah:

Tajuk: Kem Bina Insan
Tarikh: 28-31 Mei 2011 (Sabtu- Selasa)
Yuran: RM20.00
Keahlian: Terbuka kepada semua pelajar berumur 13-15 tahun
Borang Penyertaan: Dapatkan di Sekolah Menengah (A) Baqiyatussolihat, Kg .Ranggut, Mukim Padang Matsirat, Langkawi
Hubungi: 019-5909733/04-9533344
Anjuran: Pembangunan Insan Kerajaan Negeri Kedah

Hubungi segera demi untuk pendidikan anak-anak anda, segala kebaikan adalah dari ALLAH dan segala kekurangan adalah dari diri saya sendiri.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

Post a Comment

JOM

MAI KE

MAI KE

LANGKAWI

LANGKAWI
 

www.langkawi-map.blogspot.com Copyright © 2011